Opis proizvoda
2023 Haljinu s cvjetnim uzorkom za djevojčice, dječje crvene haljine za krštenje na dan rođenja, elegantne čipke, haljine s lukom, butik svečane odjeće za djevojčice↓↓↓ - visoko kvalitetni materijal, udoban i ugodan na koži - kvaliteta izrade - Uglađeni dizajn, stvara elegantan odjeću Dobrodošli u naš dućan!Ako vam se svidio ovaj proizvod, molimo vas, dodajte ga u svoju "listu želja" i "dodaj u košaricu".dobivate kupone.Ako vam se sviđa naš shop, molimo vas, pratite nas.Možete dobiti kod i popusti za fanove.Možemo provesti дропшиппинг i veliko prodaju.Ako imate bilo kakvih pitanja, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas!!!
Jamčimo kvalitetu bilo kojeg odabranog proizvoda.
Mi brinemo o vrijednosti naših kupaca i svoje mišljenje.
Dakle, mi pokušavamo stvoriti atmosferu povjerenja i iskrenosti.
Radujemo se uspostavljanju uspješnih poslovnih odnosa s vama.
PLAĆANJE
U našem programu možete koristiti sljedeće načine plaćanja:
Visa, MasterCard, Maestro, Discover card i Diners Club card, American Express, QIWI, Boleto, bancontact, iDeal, Przelewy24, SMS-plaćanje u Rusiji (MTC, Megafon, najkraći put, TELE2) i Eldan.com.hr Pocket.
Na našoj web stranici (PC) možete koristiti sljedeće načine plaćanja:
Visa, MasterCard, Maestro, Discover card i Diners Club card, American Express, bankovni transfer, Webmoney, Yandex.Money, Western Union, QIWI, DOKU, Mercado Pago, Boleto, bancontact, TEF, iDeal, Giropay, Sofort Banking, Carte Bancaire (Carte Blue), Przelewy24, SMS-plaćanje u Rusiji (MTC, Megafon, najkraći put, TELE2), plaćanje je u gotovini (Евросеть, Syvaony, Pošta Rusije) i Eldan.com.hr Pocket.
Vrijeme dostave
EMS (5-15 radnih dana na putu)
Avio-polazak pošte Kine (20-40 radnih dana na putu)
DHL (2-5 radnih dana na putu)
Fedex (2-5 radnih dana na putu)
UPS (2-7 radnih dana na putu)
Pravila povrata
pažljivo smo provjeriti svu odjeću prije isporuke, ako naiđete na probleme s kvalitetom, kupac će morati povrat ili zamjenu, prodavač će snositi troškove dostave.
ali neki odjeća može imati manje nedostatke (primjerice, nepravilnosti, točkaste mrlje itd.), Ako se zahtijeva povrat ili zamjenu, kupac snosi troškove isporuke.
Naši
Kada se transakcija završi i vi ćete biti zadovoljni mojim proizvodima i uslugom, molimo vas da ostavite pozitivan pregled s 5 zvijezdica.Komentar će nam dati više mogućnosti za razvoj poslovanja služiti još bolje!
Ako niste zadovoljni svojom transakcijom: molimo, kontaktirajte nas odmah, prije nego ostavljati neutralnu ili negativnu povratnu informaciju, jer mi ćemo učiniti sve što je moguće problem riješiti na vaše zadovoljstvo.Komunikacija često je ključ za rješavanje problema.
Mi ćemo pokušati učiniti sve što je potrebno da postane bolje, nadam se da bude vaš najbolji ponuđač i drugima, hvala!