Opis proizvoda
Specifikacija
Model RCT6B06 s tipkovnicom
Android OS 9.0
Procesor MT8167 (quad, cache 2 M)
Količina grafički procesor 400 Mp
Skladištenje
Ram 2 GB
ROM32 GB
Расширениеcardtfcard do 128 Gb (ne isporučuje se u pakiranju)
Prikaz
Tip ekrana IPS
Veličina zaslona 10,1 inča TFT 9 bodova
Rezolucija 1280 x 800 IPS
Mreža
WIFI802.11b/ g/n 2,4 Ghz
Bluetooth Bluetooth 4.0
Skladište
Stražnja kamera 2,0 M piksela
Prednja kamera 2,0 m piksela
Medijske datoteke
Podrška za 1080p
Podrška za mikrofon
Podrška zvučnika
Audio format MP3, WAV, OGG, FLAC, AAC, WMA i sl.
Glazbeni format Ac, amr, mp3, wav, wma
Format fotografija JPEG, BMP, GIF, PNG, itd.
Format e-knjige u PDF, Epub, TXT, FB2, RTF i tako dalje
Jezik izbornika na više jezika
Sučelje
micro USB kabel * 1, stereo slušalice 3,5 mm * 1, DC * 1, utor za memorijsku karticu TFcard * 1
Izvor napajanja
Punjač, 5 v / 1,5 A
Baterija 5000 mah
Veličina: 252 * 163 * 10 mm
Težina: 530 g (tablet PC), 940 g (tablet + tipkovnica)
Upućivanje uključuje:
1 * Tablet PC
1 * Punjač
1: Kako izvršiti uplatu?
Možete platiti putem Visa, Mastercard, Paypal, Western Union, Qiwi i bankovnog transfera i tako dalje.
Ako imate bilo kakvih problema s plaćanjem, molimo vas, kontaktirajte nas slobodno.
2: Kada pošaljete narudžbu?
Nakon plaćanja smo obično organiziramo slanje u roku od 24 sata.Cijeli proizvod će biti temeljito ispitan metodom kontrole kvalitete prije slanja.
Ako imate bilo kakvih problema s vašom narudžbom nakon plaćanja, molimo kontaktirajte nas što je prije moguće.
3: Kada ću dobiti svoju narudžbu?
Ako odaberete standardnu isporuku Eldan.com.hr, dostava obično traje 15-25 dana.
Možete pratiti ga na https://www.17track.net/en
Ako ste izabrali DHL, UPS, dostava obično traje 3-7 dana, u nekim zemljama -4-8 dana.
Kod svih parcela ima broj za praćenje.
Napomena: Ako vaša je adresa navedena u udaljenom uredu DHL, mi ćemo ostaviti poruku s zahtjevom za plaćanje daljinski naknadu u iznosu od 38 dolara
ili zamijenite prilagođenu mogućnost upućivanja prioritetno bez velikog novca, i mi ćemo vam dodatnu naknadu DHL, koju ste platili.
Ili vam, možda, morati otkazati rezervaciju ili promijeniti drugu adresu koja nije maknuti u sustavu DHL.
4. Zašto ja moram platiti carinske pristojbe (porez)?
Prema pravilima Eldan.com.hr, kupac je dužan platiti carinske pristojbe u zemlji odredišta parcele.
(poreza ovisi o carinskom politike zemlje primatelja)
Ako želite da smo najavili kako želite, molim vas, ostavite poruku u red, mi ćemo se, kao što ste tražili.
5: Koja je vaša garancija?I trošak vraćanja?
Mi smo uvijek ponuditi jamstvo 12 mjeseci.Ako ste kupili: Usluge: jamstvo na popravak (naknada u iznosu od 5% od iznosa naloga),
možete dobiti besplatnu garanciju na popravak izravno u vašoj zemlji.
Ako, nakon što je pokušao sve ponuđene nas tehnike, vi i dalje ne možete riješiti problem, možda ćemo morati napraviti zamjenu.
Molimo pošaljite neispravni proizvod natrag nam kroz svoj lokalni poštanski ured prioritetno, kada smo ga dobili,
odmah ćemo vam poslati novu.mi ćemo vam dati neki popust na vaš sljedeći red ili
pošaljite vaš povremeni dar, da se smanji trošak vraćanja, molimo za razumijevanje.
6: O jamstvu
1: Ako je proizvod neispravan po dolasku, molimo vas, dobro obložiti ga da se vrati nam se, mi smo оплатим povrat
troškovi dostave, a mi ćemo zamijeniti novi za vas u roku od 7 dana.(Molim vas, pobrinite se da sve proizvode
неповреждены i u stanju prikladnom za daljnju prodaju, kad poslali ih natrag), i, molimo vas, pozovite nas važeću naknadu za probleme s kvalitetom.
2: Ako vam se ne sviđa proizvod, možete ga vratiti nas u roku od 3 dana s punim originalnog pakiranja
za svoj račun, a mi ćemo povrat troškova od ukupnog iznosa rezervacije.
7: Što ja mogu učiniti, ako upućivanje još uvijek nije imam u ruci?
Ako je vrijeme u svoj red došao opsega, molimo vas, kontaktirajte nas na vreme, mi ćemo povrat novca ili produljiti vrijeme primitka
za vas i pokušati otkriti uzrok kašnjenja i riješiti.
8: O nabavi
Kada upućivanje dođe, molim vas, provjeriti osobno, распишитесь nakon provjere, molim vas, otvorite pošiljke
prisutnosti zaposlenika pošte.Ako je pošiljka oštećena ili prazna (ukraden), molimo vas, pitajte pošta dati
službeni dokument, posebno dokument s upitom potraživanja.
9: O povratne informacije
Ako ste zadovoljni našim proizvodom i uslugom, molimo vas da ostavite nam 5 zvjezdica!Ako imate bilo kakvih problema
s robom, isporuka, servis, molimo vas, kontaktirajte nas, mi ćemo odgovoriti na vrijeme, molimo vas da ne ostavljate negativne kritike
ili otvarati spor izravno.Mi smo odgovoran prodavatelj, koja je usmjerena na usluge i ponuditi najbolje rješenje za
molimo vas, ako ste obratite nam se!